dinsdag 25 januari 2011

NOTD: Nfu.Oh 116

Hello everybody!

Nog een swatch van een Nfu.Oh lakje! Dit is nummer 116 en ik draag drie laagjes.

Another swatch from a Nfu.Oh polish! This is number 116 and I'm wearing three coats.

Het is een heel mooi paars lakje met blauwachtige shimmer op bepaalde momenten. Maar... ik vond de applicatie verschrikkelijk. Ik weet niet of het aan mij lag, of aan het lakje... Maar zoals jullie kunnen zien in de foto's, is de nagellak een beetje "meegesleept" bij mijn nagelriemen toen ik het tweede en het derde laagje aanbracht. Ik vind de kleur nog steeds heel erg mooi, maar de applicatie irriteerde me echt.

En dit lakje deed me denken aan een ander lakje...

It's a very pretty purple colour which flashes blue-ish shimmer from time to time. But... I hated the application. I don't know if it was my fault, or the polish its fault... But as you can see in the pictures, it dragged around the cuticles when I applied the second and the third coat. I still love the colour, but the application just annoyed me.

And it reminded me of another polish...
Op al mijn nagels heb ik Nfu.Oh 116 op. Op het nagelwiel is de linker nagellak Barry M Vivid Purple, en de rechter nagellak is Nfu.Oh 116. Ze lijken veel op elkaar toch?

On all my nails I am wearing Nfu.Oh 116. On the nailwheel, the polish on the left is Barry M Vivid purple and the polish on the right is Nfu.Oh 116. Pretty similar right?


Het enige verschil wat ik kan ontdekken tussen deze lakjes is de ondertoon. De Nfu.Oh heeft een rood/paarsige ondertoon en de Barry M heeft een paarse ondertoon. Ik vind de applicatie van Barry M fijner!
Mijn NOTD, die overigens van hele slechte kwaliteit is, van Vivid Purple kan je hier bekijken.

Dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken! :)

To me, the only difference between these polishes is the undertone. The Nfu.Oh has a redish/purple undertone, where the Barry M has a purple untertone. I prefer the application of the Barry M one.
You can see my very bad quality NOTD of Vivid Purple here.

That's it for today, thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin