vrijdag 21 januari 2011

Latest eBay purchase: INM out the door!

Hello everybody!

Jaa, ik weet wat jullie nu aan het denken zijn... "Is dit de blogpost voor vandaag?!!" En (jammer genoeg) dit is inderdaad de post voor vandaag. Ik heb vandaag 2 belangrijke tentamens (ik schrijf deze post op donderdag trouwens :P) en ik ben echt heel erg in de stress! Mijn vingers zien er niet uit en ik heb ook even geen zin om mijn nagellak elke dag te veranderen. Ook al wilde ik dat wel doen vandaag, ik wilde het heel, heel erg graag doen... Maar dat zou dan gewoon SOG zijn! (Studie ontwijkend gedrag, haha!)

I know what you are thinking... "Is this the post for today?!!". And (sadly) it is. I'm having two important exams today (I'm writing this on thuesday btw :P) and I'm really stressed out so my fingers are starting to look like crap and I didn't feel like changing my nails everyday. Although I wanted to do them today... I really... really wanted to... But that would just be an excuse to not have to study haha!


Dus ik ga jullie gewoon even mijn laatste aankoopje laten zien van eBay: Een enorme fles INM Out the Door topcoat! Moet je kijken hoe groot hij is in vergelijking met het normale flesje! Het kleine flesje is bijna op en de topcoat is ook heel erg dik en irritant aan het worden. Ja, ik moet nog steeds een nagellak verdunner aanschaffen...
Ik heb deze gekocht voor ongeveer 14 euro inclusief shipping!

So I'm just going to show you my latest buy from eBay: A huge bottle of INM Out the Door topcoat! Just look how big it is in comparison with the regular bottle! The small bottle is running empty and is getting really thick and just annoying to work with. Yes, I still need a nailpolish thinner...
I bought this for around 14 euros including shipping!

Dat was het voor vandaag, bedankt voor het kijken en voor jullie geduld! ;)
That's it for today, thanks for stopping by and for your patience with me ;)
 
Follow my blog with Bloglovin