maandag 21 februari 2011

NOTD: Summery Gradient

Hello everybody!

Ik wilde weer eens een gradient doen, dus ik begon te zoeken in mijn collectie naar kleuren in de zelfde colour range (ik ben even het Nederlandse woord kwijt?), en dit is waar ik op uit kwam!

I wanted to do another gradient so I started looking for colours within the same colour range and this is what I came up with!

Ik vind het wel een beetje zomer-achtig!
Eerst vond ik het niets, vooral omdat ik Peachy Keen niet echt mooi vind staan bij mijn huidskleur. Maar nu ik er meer naar kijk begin ik het toch leuk te vinden! Wat vinden jullie ervan?

It has a summery feel to me!
At first I didn't like it, mainly because I don't really like Peachy Keen against my skintone. But looking at it more, I'm starting to like this combination! What do you think?




What I used, in order:
China Glaze - Peachy Keen
OPI - Hot & Spicy
OPI - A good Mandarin is hard to Find

Thanks for stopping by today! :)

 
Follow my blog with Bloglovin