vrijdag 18 februari 2011

NOTD: Art de Lautrec 12B

Hello everybody!

En hier is dan eindelijk mijn eerste swatch van een Art de Lautrec lakje! Dit is 12B. Geen van de AdL lakjes hebben een naam. Ik vind het altijd wel leuk wanneer een merk hun lakjes een naam geeft, maar nummers zijn ook wel okee, zolang er maar iets op staat!

So here it is, my first swatch of a Art de Lautrec polish. This is 12B, none of the AdL polishes have a name. Personally, I like when a brand names it's polishes, but numbers are okay too, as long as there is some kind of labeling on there!

Ik heb drie laagjes op. Twee laagjes had ook wel gekund, als ik iets dikkere laagjes had opgebracht.
En weer een mooie blauwe lak! Soms lijkt hij een beetje groenig, maar dat vind ik wel een mooi effect :)

I'm wearing three coats, two coats were enough if I had used coats that were a bit thicker. It's a pretty blue polish! Sometimes it seems a bit greenish, which in my opinion is a pretty effect :)

With flash

Dit lakje was makkelijk om aan te brengen, niets bijzonders eigenlijk. Gewoon zoals een lakje zou moeten zijn haha!
Ik heb bijna nooit echt problemen met het aanbrengen van nagellak. Als ik al problemen heb, dan is dit vaak mijn eigen schuld. Bijvoorbeeld te kort wachten tussen laagjes, of te vaak over dezelfde plek heen gaan.
Ik vind dit wel een fijn merk! Ze hebben ook een aantal holografische lakjes wat altijd leuk is! :D Ik kocht deze bij Alice&Jo.

Bedankt voor het kijken! :)

I liked the application of this polish. It was easy and nothing special. Just how a polish should be haha!
I hardly ever have real application problems with polishes. If I have problems, then most of the time it's my own fault. For example, not waiting long enough between coats, going over the same spot multiple times...
So I like this brand! They also carry some holographic polishes, which is always nice! :D
I purchased these from a Dutch online store, Alice&Jo.

Thanks for stopping by today! :)

 
Follow my blog with Bloglovin