maandag 7 februari 2011

NOTD: Pelican Gray

Hello everybody!

Dit is Pelican Gray van China Glaze. Dit is een lakje uit de Anchors Away collectie (waarom wil ik altijd "up and away" typen? Dat is de collectie van vorig jaar, maar toch, elke keer moet ik er weer aan denken. Het is waarschijnlijk door de "away" haha). Ik draag twee laagjes.

This is Pelican Gray by China Glaze. This polish is part of the Anchors Away collection (why do I always want to type "up and away"? That's the collection of last year, but still, everytime I'm thinking about it. Probably because of the "away" haha). I'm wearing two coats.


Dit is het grijze zusje van Sea spray. Het is mooi, verstopte shimmer, wat is er niet om leuk te vinden? Dit is mijn eerste grijze lak en ik vind het echt mooi! Ik zie deze kleur al helemaal voor me in combinatie met roze! (Ik vind de grijs-roze combinatie echt leuk de laatste tijd!)
Hoe vinden jullie dit lakje? Yay or nay?

This is Sea Spray's gray sister. It's pretty, hidden shimmer, what's not to like? It's my first gray polish and I really like it! I can totally see this working with pink! (I'm loving the gray-pink combination!)
How do you like this polish? Yay or nay?

En sorry dat ik van het weekend niets heb gepost. Ik had een erg drukke week achter de rug met school en in het weekend moet ik ook werken. Ik werk als vakkenvuller op de groente-afdeling en dit doet mijn nagels niet veel goeds. Vaak verander ik mijn nagellak dan pas ook weer op zondagmiddag, omdat ze op zaterdag en zondag er gewoon niet uit zien. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!
Ik kan natuurlijk op zondag middag 7 kleuren swatchen en dan heb ik swatches voor de hele week. Maar dat vind ik eigenlijk niet leuk, ik draag kleuren sowieso het liefst minimaal 1 dag en alle NOTD zijn dan ook mijn echte NOTD of die van de dag daarvoor. Dus ik hoop dat jullie ermee kunnen leven als ik af en toe een dagje oversla! :)
Dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken!

I want to say sorry for being absent in the weekend. I had a busy week with school, and I work during the weekends. I work in a supermarket and that doesn't help my nails at all. Usually I will change my manicure on sunday afternoon, because my hands look horrible on saturday and sunday. I hope you don't mind!
Of course, I can swatch 7 polishes on sundayafternoon en then I'll have swatches for the whole week. But I don't really like that, I like to wear nailpolish for a minimum of one day and all of my NOTD are my true NOTD, or maybe the mani of the day before. So I hope you can live with the fact that I'm skipping a day once and a while! :)
That's it for today, thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin