woensdag 16 februari 2011

I won a contest! :D

Hello everybody!

Nee, dit is geen haul! Ik heb dit gewonnen met een kleine winactie van Nena van http://cheapbeauty.blogspot.com. Neem zeker een kijkje op haar blog! :D

No, this is not a haul, I got this from a small contest that was hosted by http://cheapbeauty.blogspot.com. Be sure to check the blog out! :D

Ik kreeg een lakje van Pieces in de kleur Blue Van. Dit is het eerste lakje van Pieces wat ik heb, dus ik was erg nieuwsgierig... Kan je al raden wat voor blogpost er later vandaag online komt...? ;)

I got a pieces polish in Blue Van. This is my first Pieces polish that I own. So I was very curious... Can you guess which blogpost will be up later today...? ;)


En een velletje Essence nail-stickers. Schattig toch? :D

Nena; heel erg bedankt! :D Ik vond de kaart ook erg leuk ^^

Dat was het weer voor deze post, neem later vandaag ook nog een kijkje voor mijn eerste ervaring met een Pieces lakje! Bedankt voor het kijken! :)


And I got some Essence nail-stickers. Aren't they cute? :D

That's it for this post, be sure to check again later for my first experience with a Pieces polish! Thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin