zaterdag 12 februari 2011

Dotted First Mate

Hello everybody!

Nogmaals First Mate van China Glaze, alleen nu met stippen! :D Ik heb OPI Alpine Snow gebruikt om te stippen te maken.
Here's China Glaze's First Mate again, but with dots! :D I used OPI Alpine Snow to create the dots.

Op deze foto kun je zien welke dotting tool ik heb gebruikt. Ik heb deze gekocht op BornPrettyStore in een setje van 5.
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit echt leuk! Ik blijf er maar naar kijken :D Het is erg simpel, maar toch heeft het wel wat. Ik vind het ook leuk hoe het wit afsteekt tegen het blauw. Wat vinden jullie ervan?

Dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken! :)

On this picture you can see which dotting tool I used. I bought this at BornPrettyStore in a set of 5 pieces.
I don't really know why, but I really like this design! I keep staring at it :D It's simple, but still very different from a regular mani. I also like the contrast between the white and the blue. What do you think about it?

That's it for today, thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin