dinsdag 8 februari 2011

NOTD: Stamping fail?

Hello everybody!
De NOTD van vandaag is moeilijk om te zien :( sorry! Misschien is het beter te zien als je op de foto klikt.

Today's NOTD is kind of hard to see :( Sorry! Maybe you can see it better if you click on the picture.

Yep, nog steeds Pelican Gray van China Glaze, maar ik heb er wat plaatjes op gestempeld! Ik heb Bright Pink van Barry M gebruikt, maar ik denk niet dat deze lak geschikt is voor stempelen.. Het is te licht. Maar ik vind deze NOTD nog steeds leuk! :) Subtiel maar toch nog een beetje schattig ^^

Yes, still pelican gray from China Glaze, but I stamped some images on it! I used Barry M Bright pink, but I don't think that's a good polish for stamping... It's too light. But I still like this manicure! :) Subtle but cute ^^



Dit is de imageplate die ik gebruikt heb, ik heb de 4 wezentjes gebruikt op de zijkant. Ik vind stempelen leuk. Maar zoals je kunt zien, ben ik er nog niet heel goed in. Ik heb geen special konad nagellakjes in mijn bezit, dus ik had gewoon Bright Pink gekozen en ik hoopte dat het zou werken... Maar dat deed het niet echt. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden! :)
Bedankt voor het kijken!

This is the imageplate I used, I used the 4 creatures on the side. I like the idea of stamping. But as you can see, I'm not that great at it. I don't have any special konad polishes, so I just chose this colour and I hoped it would work... But it didn't as much. I hope you still like it! :)
Thanks for stopping by today!
 
Follow my blog with Bloglovin