zaterdag 26 februari 2011

NOTD: Pink and Black

Hello everybody!

Ik zag een filmpje op youtube van QueenofBlendingMUA. Ik kreeg meteen zin om het nageldesign na te maken! In plaats van een hartje maken op 1 van de kanten, heb ik gewoon overal stippen gezet :)

I saw a video on youtube from QueenofBlendingMUA. I was inspired to recreate the naildesign! Instead of doing a heart on one side of the colours, I just went with dots all over :)


Ik heb China Glaze Suger High als base gebruikt en daarna OPI Black Onyx. De schuine lijnen heb ik freehand gezet, dus het is niet echt helemaal recht en perfect, maar ik vind het goed genoeg voor freehand ^^
Ik had veel moeite met het fotograferen van Sugar High. Ik denk dat mijn camera roze niet zo leuk vindt, in de meeste foto's leek het oranje! De eerste foto lijkt het meest op de werkelijke kleur!

Wat vinden jullie van dit design? Bedankt voor het kijken!

I used China Glaze Sugar High as a base and OPI Black Onyx. I freehanded the lines, so it isn't really even and perfect, but it's okay for freehand ^^
I had a really hard time to photograph Sugar High. I think my camera hates pink, it was orange in most of my pictures... The first picture is the most colour accurate!

What do you think about this design? Thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin