vrijdag 4 februari 2011

NOTD: Hello Kitty!

Hello everybody!
Ik vind Hello Kitty leuk. Ik vind roze leuk. Dus ik heb besloten om deze twee te combineren met behulp van één van mijn nieuwe imageplates! De basiskleur die ik heb gebruikt is Bright Pink van Barry M. Ik heb Alpine Snow van OPI gebruikt om te stempelen. Dit is pas de tweede keer dat ik stempel, dus het is nog niet perfect.

I like Hello Kitty. I like pink. So with my new imageplate I decided to combine the two of them! Haha. The base colour is Bright Pink by Barry M. I used Alpine Snow by OPI to stamp. This is only my second time stamping, so it isn't perfect.

Schattig toch? Ik vind het echt leuk! (Ja, ik zei toch dat ik kinderachtig was..? :p)
Wat vinden jullie ervan?

Dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken! :)

Cute right? I really like this design! (Yes, I said I was childish so... :P)
How do you like it?

That's it for today, thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin