dinsdag 5 juli 2011

OPI: Pirates of the Caribbean Recap

Hello everybody!

En ik ben weer terug! Ik ben eindelijk klaar met de tentamens, nu moet ik alleen nog maar wachten voor de uitslagen.

Deze post is een kleine recap van de OPI - Pirates of the Caribbean collectie.

Back again! Finally finished with the exams, now I'm waiting for the results.

This post is a little recap of the OPI - Pirates of the Caribbean collection.

Zelfde volgorde als boven, maar dan met Silver Shatter! Je kunt trouwens op de namen klikken om naar de betreffende blogpost te gaan :)
Ik vind deze collectie leuker dan verwacht. Hij schreeuwt niet echt "piraten" naar me, maar ik moet ook toegeven dat ik PotC Stranger Tides nog niet heb gezien... Maar ik kan me niet voorstellen dat er een heleboel roze en paars in de film zit :P
Ik vind Silver Shatter echt leuk. Het lakje past goed bij de kleuren uit deze collectie. Ik denk dat ik Silver Shatter met Sparrow me the Drama de leukste collectie vind. Welke combinatie vinden jullie het leukst?
En zilver past ook wel een beetje bij het piratenthema toch? ;)

Bedankt voor het kijken, en bedankt voor jullie geduld! :D

Same order as above, but then with silver shatter! You can click on the names to go to the blogpost about the polish :)

Overall, I like this collection. It doesn't scream "pirates" to me, but I have to admit, I didn't see the movie (Stranger Tides) yet... But I can't really imagine that there are a lot of pink and purple things in the movie :P
I really like Silver Shatter. It really complements most of the colours. I think I like it best combinated with Sparrow me the Drama. Which combination do you like the most?
Silver is also kind of in the pirate theme right? ;)

Thanks for stopping by, and thanks for your patience!! :D
 
Follow my blog with Bloglovin