dinsdag 7 juni 2011

OPI - Sparrow me the Drama

Hello everybody!

Begint er al iets op te vallen? ;) Dit is OPI - Sparrow me the Drama en ik draag twee laagjes. Ik vind roze lakjes bijna altijd leuk, dus dit lakje ook!

Starting to see a pattern here? ;) This is OPI - Sparrow me the Drama and I'm wearing two coats. I like pink polishes, so I like this polish too!


En hier een foto met Silver Shatter erbij. Ik denk dat dit mijn favoriete combinatie is tot nu toe! Het aanbrengen van Silver Shatter ging een beetje mis op mijn pink, vandaar dat hij niet zo mooi gecracked is op die nagel.
In de vorige posts was ik vergeten te zeggen dat ik altijd topcoat gebruik met Silver Shatter. Zonder topcoat voelt het lakje een beetje... ruw? Ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen, maar het voelt dan in ieder geval alles behalve glad haha! Silver Shatter glimt ook meer met topcoat, dus dat is altijd goed ^^

Wat vinden jullie van de Pirates of the Caribbean swatches tot nu toe?
Bedankt voor het kijken vandaag! :)

And with Silver Shatter on top. I think this is my favorite combination so far! I kinda ioverlaped on my pinky, so that's why it's not so crackly on that nail.
I forgot to mention in the other posts, but I also use topcoat with the Silver Shatter. Without it, it feels a bit.. rough? I don't really know how to explain, but it feels anything but smooth haha! Also, it shines more with topcoat applied, so that's always good ^^

How do you like the Pirates of the Caribbean swatches so far?
Thanks for watching! :D
 
Follow my blog with Bloglovin