woensdag 8 juni 2011

OPI - Planks a Lot

Hello everybody!

Dit is OPI - Planks a Lot, en ik draag twee laagjes. Dit is een heel mooi paars/lila kleurtje, ik wilde altijd al zo'n soort kleurtje in mijn collectie hebben, maar ik heb het nooit gekocht... Ik ben echt blij dat ik eindelijk zo'n kleur als deze in mijn bezit heb!

This is OPI - Planks a Lot, and I'm wearing two coats. This is a very nice purple/lilac colour, I always wanted to get a colour like this, but I never did... I'm really happy to own one right now!

En weer met Silver Shatter. Ik merkte dat er wat droge stukjes nagellak aan het randje van het flesje zaten (bij de opening dus zeg maar :P), wat eigenlijk altijd gebeurt met alle crackles die ik tot nu toe heb geprobeerd. Gelukkig zag ik het voordat ik de lak echt op had gedaan, zodat ik het van te voren kon schoonmaken. Anders kan je droge stukjes lak op je manicure krijgen, en dat is natuurlijk niet zo mooi!

And with Silver Shatter again. I noticed some dry polish on the edges of the bottle, which happens with all the crackles I own. Luckily I noticed it before I actually applied it, so I cleaned it beforehand. Otherwise there might be dry lumps on your manicure, and that's not too pretty!


Mijn 'normale' camera had wat problemen met deze kleur, dus ik heb ook een foto gemaakt met mijn oude camera. De kleur komt op deze foto een beetje te donker over, en de eerste foto is een beetje te licht... Dus de kleur zit er eigenlijk tussenin.. haha. Maar geloof me, het is echt een mooi lakje!

Bedankt voor het kijken vandaag! :)

My 'normal' camera had some problems with this colour, so I took a picture with my old camera as well. This picture is a bit too dark, and the first picture is a bit too light... So imagine the colour to be in between.. haha. But trust me, it's really pretty!

Thanks for stopping by today! :)
 
Follow my blog with Bloglovin