vrijdag 8 juli 2011

OPI: PotC French Manicure III

Hello everybody!

En de laatste combinatie. Er zijn natuurlijk meer mogelijkheden, maar ik heb eventjes genoeg gehad van french manicures! Misschien breng ik de reeks ooit weer terug ;)

And the last combination. There are more possibilities, but I have had enough with the french manicure for now! Maybe I'll bring back the series later on ;)


Dit is Skull & Glossbones samen met Steady as she Rose. Ik wist niet zeker wat ik van deze combinatie zou vinden, maar ik wilde hem toch proberen. Ik had de andere lakjes al gedaan, ik kon deze twee toch niet achterlaten?
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik ervan vind. Aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar aan de andere kant totaal niet. Ik denk dat dit een "nay" voor mij is. Wat vinden jullie?

Bedankt voor het kijken vandaag!

This is Skull & Glossbones pared with Steady as she Rose. I didn't feel sure about this combination, but I wanted to do it anyway. I already did the others, I couldn't let these two behind right?
I'm still not sure about how I feel with this combination. In a way I like it, but in another way I really hate it. I think this is a "nay" for me. What do you think?

Thanks for stopping by today!
 
Follow my blog with Bloglovin