zondag 24 april 2011

NOTD: Easter/Spring nails

Hello everybody!

Vandaag is het eerste paasdag dus ik wilde een paas/lente NOTD doen. Ik heb veel hele creative en mooie designs gezien, maar ik heb het simpel gehouden. Vooral omdat ik niet zo creatief ben haha!

Today's easter so I decided to do a easter/spring NOTD. I've seen a lot of super creative easter designs, but I kept it simple. Mainly because I'm not that creative haha!

Ik gebruikte op iedere nagel een andere kleur. Deze foto is misschien een beetje vreemd, ik probeerde mijn duim zo te positioneren dat je zo min mogelijk zou zien van de huid om mijn nagel heen. Mijn duim "lijdt" het meest onder mijn slechte wolf-biting (velletjesbijten) gewoonte... Vandaar dat ik eigenlijk nooit foto's maak met mijn duim erop!

I used a different colour on every nail. This picture may be a bit weird... I tried to position my thumb in a way that you wouldn't see too much of the skin around the nail... My thumb suffers to most from my bad wolf-biting habit... That's way you never see pictures of my thumb!

De lakjes die ik heb gebruikt (Duim naar pink)
China Glaze - Peachy Keen
China Glaze - Lemon Fizz
China Glaze - Re-freshmint
Color Club - Take me to your chateau
Color Club - I believe in Amour
OPI - Alpine Snow (voor de stippen)

Wat vinden jullie van dit simpele design? En bedankt voor het kijken! :)


The colours I used (thumb to pinky)
China Glaze - Peachy Keen
China Glaze - Lemon Fizz
China Glaze - Re-freshmint
Color Club - Take me to your chateau
Color Club - I believe in Amour
OPI - Alpine Snow (for the dotting)

How do you like this simple design? :) And thanks for watching!
 
Follow my blog with Bloglovin