vrijdag 15 april 2011

NOTD: Catherine Arley 671

Hello everybody!

Vandaag weer een lakje van Catherine Arley! Dit is 671 en ik draag drie laagjes.

Today I have another Catherine Arley polish for you! This is 671 and I'm wearing three coats.



Bovenstaande foto's zijn gemaakt in het zonlicht. Het heeft een mooi holografisch effect, dus dat is zeker iets wat ik leuk vind aan deze lakjes!
Maar ook met deze had ik wat problemen. Deze lak was ook erg dik en het drogen wilde ook niet erg vlotten. Ik kan deze lakjes niet laten liggen of "haten", want ze zijn zo goedkoop en ook nog eens holografisch. Maar als jij iemand bent die dikkere lakjes absoluut nooit pakt, dan zal ik toch zeggen dat het beter is om deze lakjes niet te kopen.

Bedankt voor het kijken vandaag! :)

The above are pictues taken in sunlight. It has a nice holographic effect, so I like that about these polishes!
But I also had some problems with this one, again the polish was quite thick and it dried slowly. Really slowly. I can't hate these polishes because they are so cheap and holographic, but if you're annoyed by thick, groopy polishes, I would say it's better not to buy these.

Thanks for watching today! :)
 
Follow my blog with Bloglovin