zaterdag 9 april 2011

NOTD: Catherine Arley 672

Hello everybody!

Mijn eerste swatch van de Catherine Arley lakjes! Dit is nummer 672 en ik draag twee laagjes.

My first swatch of the Catherine Arley polishes! This is 672 and I'm wearing two coats.


Het was voor mij niet mogelijk om foto's te maken in natuurlijk zonlicht, dus ik heb dit proberen na te maken met een felle lamp. Het holografische effect op de foto is bijna hetzelfde als in de zon!
Ik vind holografische lakjes echt geweldig dus deze is ook geen uitzondering. Dit is het eerste Catherine Arley lakje wat ik heb geprobeerd, en het lakje was best anders dan andere holografische lakjes die ik heb! Dit lakje is best dik en het duurde even voordat hij compleet droog was. Ik weet niet of dit met elk lakje van Catherine Arley is, of alleen met deze. Wanneer ik er nog meer heb geprobeerd zal ik het jullie laten weten!

Hebben jullie ervaringen met lakjes van Catherine?
En bedankt voor het kijken vandaag! :)

I wasn't able to take pictures in the sunlight so I tried to simulate it with some bright lights. The holographic effect is almost the same as in the sun!
I love holographic polishes so this one is no exception. This was the first Catherine Arley polish I ever tried, and it was quite different in consistency than my other holographics. This polish is quite thick and it takes a while before it is completely dry. I don't know if it's the same with every polish, or just this one. I will let you know when I try another one!

Do you have any expierence with Catherine Arley?
And thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin