dinsdag 29 maart 2011

Battle of the crackles: Barry M and OPI

Hello everybody!

Hier is dan mijn vergelijking tussen de Barry M en de OPI crackle nagellak! Ik heb het niet zo netjes aangebracht op mijn wijsvinger, maar negeer dat alsjeblieft! :P
Wijs- en ringvinger: Barry M
Middelvinger en pink: OPI

Here it is, my comparison post between the crackles from OPI and Barry M! I messed up on my index finger, please ignore that!
Index and ring: Barry M
Middle and pinky: OPI


Je ziet meteen dat er een verschil tussen de 2 is. Ik heb ze op dezelfde manier aangebracht (het kwastje 'afvegen' aan één kant en dan de nagellak aanbrengen). De crackle van OPI is dunner, dus ik denk dat daarom de crackles kleiner zijn.
De crackle van Barry M irriteert me steeds meer en meer. Misschien is het gewoon mijn flesje, maar het is echt dik aan het worden. Ik heb de lak proberen te verdunnen, maar het hielp niet echt. Ik vind de grote crackles die hij geeft leuk, maar het feit dat de lak zo dik is irriteert me echt! Heeft iemand van jullie ook de Barry M Instant Nail Effects? Want ik ben benieuwd of ik gewoon een 'slecht flesje' heb, of dat het echt aan de formule van de lak ligt! Laat alsjeblieft een reactie achter bij de comments! :)

Welke vinden jullie leuker als je de foto's zo ziet?
En bedankt voor het kijken! :)

P.s.
Ik wil nog steeds de crackles van China Glaze hebben! Het liefst bestel ik CG op Transdesign, dus ik heb stiekem een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ze back in stock zijn. Je bent hebberig/verslaafd of je bent het niet he! :P

You can see that there is a difference between them, I applied them the same way (wiping the polish of on one side of the brush and then apply it). The OPI one is thinner in consistency, so I think that's why the crackles are smaller.
The Barry M one is annoying me more and more. Maybe it's just my bottle, but it's really thick and groopy. I tried to use a thinner, but it didn't help much. I like the big cracks it gives, but the consistency just kills me. Are there any more Barry M instant effects owners here? Because I would love to know if I just have a bad bottle, or that it is the formula of the polish! Please let me know in the comments down below! :)

Which one is your favorate judging from the pictures?
And thanks for watching today! :)

P.s.
I still want the crackles from China Glaze. I prefer to order CG from Transdesign, so I send them an email asking them when the polishes are going to be back in stock. You're greedy/addicted or not, right? :P
 
Follow my blog with Bloglovin