woensdag 30 maart 2011

A package I forgot about...

Hello everybody!

Ik kreeg een pakketje wat ik eigenlijk al een beetje vergeten was! Ik heb ongeveer een maand geleden besteld. Een week geleden ontving ik de PayPal invoice, en nu heb ik het pakketje! Zijn jullie al nieuwsgierig? :P

I received a package which I totally forgot! I ordered around a month ago, and a week ago I received the PayPal invoice. And now I have the package! Curious? :P

Nagellak! :D

Nail polish! :D

Ik heb veel gelezen over Catherine Arley holografische lakjes, dus ik wilde ze ook proberen! De winkel waar ik ze heb besteld had veel slechte reviews, maar ik wilde het alsnog proberen! Ook omdat de lakjes zooo goedkoop zijn! (€1.06!). Ik bestelde ze bij Beautycosmetic.biz (ik ken ook geen andere shop die ze verkoopt).
Ik denk dat ze het beleid omtrent het verzenden hebben veranderd. Ik las altijd dat ze de lakjes gewoon los verzonden zonder enige bescherming, dus geen bubblewrap, helemaal niets! Maar zoals jullie kunnen zien, zijn al mijn lakjes netjes ingepakt in bubblewrap (15 stuks) en ze zijn allemaal veilig aangekomen!

I've read about Catherine Arley Holographic polishes a lot, so I wanted to try them too. The webshop I ordered got a lot of bad reviews, but I tried it anyway, since the polishes are sooo cheap! (€1.06!!) I ordered from Beautycosmetic.biz. (I do not know another webshop which sells these polishes)
I think they changed the shipping policy. I've read that they would send out polishes without any protection, so no bubblewrap, no nothing! But as you can see, all of them are nicely wrapped in bubble wrap and all of them (fifteen polishes) arrived safely!

666, 667, 668, 670, 671
672, 673, 674, 675, 676

800, 801, 802, 803, 805

En alle lakjes samen! Leuk he? :D Ik heb ook wat snelle swatches gemaakt:

All of them together! Nice right? :D I´ve also made some quick swatches:
Schaduw
Shade


Zonlicht
Sunlight

Is het niet geweldig? Tijdens het schrijven van deze post en de foto's weer bekijken werd ik weer helemaal blij! Haha :P
Bedankt voor het kijken vandaag! :)

Don't you just love it? Just writing this post and seeing the pictures again makes me really happy! Haha :P
Thanks for stopping by today! :)
 
Follow my blog with Bloglovin