zondag 27 maart 2011

OPI - Black Shatter and TOTGA

Hello everybody!

Ik denk niet dat ik de slimste persoon ooit ben. Ik dacht dat ik deze post geplanned had zodat hij donderdag online zou komen. Maar ik had natuurlijk op "opslaan" gedrukt in plaats van op "publiceren". Fail! Sorry, maar hier is de post alsnog! :P

I think I'm not the brightest person ever. I though I scheduled this post to go online on thuersday, but I pressed "safe" in stead of "publice". Fail! So sorry, but here it is! :P

Dit is OPI - The one that got Away (TOTGA) met Black Shatter eroverheen. Dit is de eerste keer dat ik OPI black shatter gebruik, en tot nu toe kan ik al zeggen dat het mij beter bevalt dan de crackle van Barry M!

This is OPI - The one that Got Away (TOTGA) with black shatter. This is my first experience with OPI black shatter, and I have to say, I like it better than the Barry M one!


Ik denk dat ik snel een vergelijking tussen deze en die van Barry M ga doen!

Bedankt voor het kijken! :)

I think I'll do a comparison of this one and the Barry M one soon!

Thanks for stopping by! :)
 
Follow my blog with Bloglovin