zaterdag 8 oktober 2011

Zoya: Yara

Hallo iedereen!


Vandaag laat ik jullie Yara zien van Zoya.


Ik draag twee laagjes en een topcoat. Ik vind dat de lakjes uit de Mirrors collectie net iets mooier uitkomen mét dan zonder topcoat! Ik gebruik nog steeds de INM Out of the Door topcoat trouwens :)




En twee zonlicht fotootjes! Eigenlijk dacht ik dat ik deze kleur helemaal niets zou vinden. Ik wilde hem stiekem ook niet hebben... Maar omdat ik een verzamelaar ben heb ik toch de hele collectie besteld en bij nader inzien vind ik dat helemaal niet zo erg!
Hoewel ik het nog steeds niet echt een kleurtje vind voor mij, vind ik hem in het echt toch wel leuk! Ik denk dat dat vooral door de shimmer komt die erin zit.

Wat vinden jullie van dit kleurtje? Yay or nay?

Bedankt voor het kijken vandaag! :)
 
Follow my blog with Bloglovin