maandag 17 oktober 2011

Pink Ribbon Manicure

Hallo iedereen!


Oktober is natuurlijk de maand van Pink Ribbon, de maand voor extra aandacht voor borstkanker. Ik kon natuurlijk niet achterblijven, en ik heb een roze manicure gemaakt!




Ik heb twee Barry M kleuren gebruikt, de donkere kleur is Limited Edition Pink en de lichtere kleur is Bright Pink. Ik kocht deze lakjes aan het begin van mijn nagellakverslaving bij Alice&Jo.

Hoewel ik (gelukkig) nog niet te maken heb gekregen met borstkanker, bij mijzelf niet, maar ook niet bij familie of vrienden, kan ik mij goed voorstellen hoe zwaar het kan zijn. Ik heb mijn vader en tante verloren aan andere vormen van kanker, dus ik weet wel van heel dichtbij hoe zwaar de strijd ertegen is.
Toen ik op de website van Pink Ribbon zag dat 1 op de 8 vrouwen borstkanker krijgt in haar leven, schrok ik wel! Ik vind dat een te hoog aantal en ik hoop dat het in de loop der tijd minder zal worden.

Pink Ribbon heeft nu ook een actie, Donate 1/8. Iedereen kan zijn eigen Donate 1/8 organiseren en zo geld ophalen voor Pink Ribbon. Ik vind het wel een leuk idee! Gaan jullie meedoen of kennen jullie iemand die meedoet? Let me know :)

Hopelijk vonden jullie mijn Pink Ribbon Manicure leuk, en bedankt voor het kijken vandaag :)
 
Follow my blog with Bloglovin