woensdag 5 oktober 2011

Zoya: Marina

Hallo iedereen!



Vandaag laat ik jullie Zoya - Marina zien. Dit is het tweede lakje wat ik laat zien uit de Mirrors collectie!



Ik draag twee laagjes en een topcoat. Zoals gewoonlijk lakte dit lakje prettig en droogt hij redelijk snel.
Ik doe meestal één laagje op mijn linkerhand en daarna één laagje op mijn rechterhand, en dan weer het tweede laagje links etc. Het scheelt mij best veel tijd om het op die manier te doen!



Jaja, jullie zien het goed, er zit zelfs een echte zonlicht foto bij! Het was een bewolkte dag, maar toen de zon zich even liet zien rende ik meteen met mijn camera naar het raam om een foto te maken! :P
Ik vind dit echt een mooi lakje. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik deze collectie heb gekocht! Wat vinden jullie ervan?

Bedankt voor het kijken vandaag! :)
 
Follow my blog with Bloglovin