vrijdag 14 oktober 2011

Zoya: Neeka

Hallo iedereen!


Vandaag laat ik jullie Zoya - Neeka zien.


Ik draag hier twee laagjes en een topcoat. Tot nu toe heb ik voor elk lakje uit deze collectie alleen maar twee laagjes gebruikt! Vaak ben ik nogal "streng" met hoe de nagellak eruit ziet, en doe ik toch vaak drie laagjes omdat dat net een klein beetje mooier is... Maar bij deze collectie heb ik dat totaal niet!



Ik vind dit een heel mooi lakje! Natuurlijk hou ik gewoon van paars en van shimmers, dus dit lakje kon niet missen bij mij! :P
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er meer shimmers in het flesje zitten dan wanneer je hem daadwerkelijk op hebt. Maar verder vind ik het echt een super lakje! Wat vinden jullie ervan?

Bedankt voor het kijken vandaag! :D

 
Follow my blog with Bloglovin