woensdag 7 september 2011

No more viis.ee

Hello everybody!

Laatst wilde ik weer eens Nfu.Oh bestellen bij viis.ee, waar ik tot nu to al 2 keer had besteld. Mijn cuticle remover was inmiddels op, dus hoog tijd om een nieuwe voorraad in te slaan!
Ik gooi mijn mandje vol met allemaal mooie lakjes, ik wil afrekenen... En... Dat kan dus niet meer! :( viis.ee kan geen Nfu.Oh meer versturen naar landen waar al een officieƫle Nfu.Oh distrubuer zit. Jammer, maar helaas!
Ik blijf opzoek naar meerdere andere adresjes, maar ik heb geen succes! :( Misschien wisten jullie dit al, maar ik wilde het toch even delen met jullie!
In Nederland is Nfu.Oh nog wel te verkrijgen bij o.a. NailXL. Vergeet niet dat de prijzen daar excl. BTW staan, want het is officieel een groothandel.

----------------------
I wanted to order some Nfu.Oh polishes again by viis.ee, I already ordered two times from them. My cuticle remover was running low, so it was time to get some new stock! I put some beautiful polishes in my basket, head to check-out... And it wasn't possible anymore :( Viis.ee can't ship polishes to countries which already have an official distrubuer of Nfu.Oh. That's too bad!
I'm searching for some other cheaper places, but with no succes! :( Maybe you already knew this news, but I wanted to share it with you anyway!
 
Follow my blog with Bloglovin