dinsdag 20 september 2011

Mijn nieuwe baan...

Hallo iedereen!

Zoals ik al eerder had geschreven, was ik opzoek naar een nieuwe baan! Ik heb er ondertussen al één gevonden, waar ik nu bijna twee maanden werk. Eigenlijk ben ik helemaal niet "werkloos" geweest, ik vond al vrij snel iets!
Maar waar werk ik nou eigenlijk...?


De Hema! :P Ik werk op de food-afdeling, dus ik ben verantwoordelijk voor het afbakken van broodjes, gebak verkopen, kassa-werkzaamheden etc.
Ik vind het wel leuker dan mijn oude werk, nu is er wat meer afwisseling. Soms is het wel moeilijk om te werken en dan in mijn ooghoeken al die lekkere gebakjes te zien... Hahaha

Door school en werken (moet vaak errrrg vroeg opstaan!!) heb ik het best druk en kan ik niet meer zo vaak nagellak op doen. Ook werk ik natuurlijk met voedsel, en nagellak hebben ze liever niet...
Maar mijn liefde voor nagellak blijft bestaan, dus ik vind wel een manier om lekker vaak mijn nagels te lakken! Haha.

Dit was dan mijn persoonlijke werk-update! ;) Bedankt voor het lezen :)
 
Follow my blog with Bloglovin