maandag 23 mei 2011

NOTD: Catherine Arley 800

Hello everybody!

Ik zag weer eens wat zonneschijn... Dus ik besloot om een holografisch lakje op te doen! Dit is nummer 800 van Catherine Arley en ik draag twee laagjes.

I saw some sunshine... So I decided to go for a holographic polish again! This is Catherine Arley number 800 and I'm wearing two coats.



Het lakje is niet super holografisch, maar ik vind het nog steeds erg mooi. Normaal gesproken draag ik niet zo graag rode lakjes, maar ik vind het opeens veel leuker met zo'n subtiel holografisch effect erin!
Zoals altijd was dit een dik lakje, met een oneven kwastje. Ik vind Catherine Arley lakjes wél erg makkelijk aanbrengen, meestal is het niet eens nodig om een clean-up te doen. Ik gebruik geen topcoat met holografische lakjes omdat het effect hierdoor minder kan worden. Misschien zouden deze lakjes sneller drogen als ik wel topcoat zou gebruiken..?

Wat vinden jullie van dit lakje? En van rode lakjes in het algemeen?
Bedankt voor het kijken vandaag! :)

It isn't super holographic, but I still think it's pretty. Normally I don't really like to wear red nailpolish, but with the subtle holographic effect, I kinda like it!
As always, thick polish, uneven bristles. I do find Catherine Arley polishes easy to apply and most of the time I don't need to do a clean up. I don't use topcoat with holographic polishes since it can tone down the effect. Maybe these polishes would dry faster if I would use a topcoat..?

How do you like this polish? And reds in general?
Thanks for stopping by today! :)
 
Follow my blog with Bloglovin