maandag 14 november 2011

Zoya: Twila

Hallo iedereen!


Dit is één laagje Twila over Noel, en ik draag ook nog een topcoat.




Ik vind dit wel een erg leuk lakje! Ik had nog geen andere lakjes in mijn bezit met dit soort glitter, dus dit is een erg leuke toevoeging!
Wel steken de stukjes soms een beetje uit over mijn nagel, zoals je kunt zien bij mijn wijsvinger. Als je minder lui bent dan ik, zou je dat gemakkelijk kunnen weg vijlen, of eraf halen wanneer de lak nog nat is.

Natuurlijk zijn Twila en Noel zo gemaakt dat ze de perfecte partners voor elkaar zijn, dus het mag niet missen dat de kleuren perfect matchen :). Ik denk dat ik Twila niet zo leuk zou vinden over aan andere basislak dan blauw, maar wie weet...
Ik vraag mij ook af of de glitterlakjes uit zichzelf al dekkend genoeg zijn om alleen te dragen, ik denk dat ik dat nog wel eens ga proberen :)

Wat vinden jullie van dit lakje? Hebben jullie al lakjes in jullie bezit met deze soort glitter?
 
Follow my blog with Bloglovin