woensdag 16 november 2011

Zoya: Holly

Hallo iedereen!


Dit is Holly, het laatste niet-glitter lakje uit de Zoya Gems & Jewels collectie die ik jullie nog moest laten zien! Ik draag twee laagjes en geen topcoat. Ook dit lakje was aan de dunne kant, ik denk dat dit een beetje een "Zoya-ding" is. Zal het met crème-lakjes anders zijn?



Het is echt een kerstboomgroene kleur, en dat mag ook wel, want de Gems & Jewels collectie is de Holiday collectie 2011.
Ik vind dit lakje het minst leuk uit de collectie, maar dat komt alleen maar omdat ik groen wat minder vind.

En sorry voor de droge, losse velletjes... Ik vind het echt erg dat het zo goed zichtbaar is. Ik denk door het geboen met de nagellakremover om de glitters eraf te krijgen dat mijn nagelriemen en de huid eromheen uitgedroogd is.
Mijn lemony flutter was ook bijna op, dus ik was weer lekker zuinig. Ik hoop echt dat ik ooit kan zeggen dat ik geen last meer heb van "velletjes-bijten"!

Bedankt voor het kijken! :)
 
Follow my blog with Bloglovin