donderdag 26 mei 2011

NOTD: Catherine Arley 674

Hello everybody!

En weer terug naar normale, saaie NOTD's ;) Dit is Catherine Arley 674 en ik draag drie laagjes.

And back to the normal, boring NOTD's ;) This is Catherine Arley 674 and I'm wearing three coats.

Een babyblauw holografisch lakje, wat wil je nog meer? ;) Mijn obsessie met blauwe lakjes is langzaam aan het afnemen, maar ik word nog steeds erg gelukkig van dit kleurtje!

A babyblue holographic polish, what more can you want? ;) My obsession with blue polishes isn't as big as it just to be, but the colour of this polish still makes me very happy!


Ik heb weer geen topcoat gebruikt dus het duurde weer vrij lang voordat de lak volledig droog was. Maar ik heb wat leuks te vertellen over dit lakje...

Ik kon geen foto's nemen voordat ik ging werken, dus ik was erg bang dat de nagellak zou chippen en beschadigen tijdens het werk, en dat ik dus geen foto's kon maken zonder mijn nagellak opnieuw aan te brengen. Maar...! Deze foto's heb ik gemaakt na het werk (ik werk bij de supermarkt, op de groenteafdeling) en ik heb de nagellak niet opnieuw aangebracht! Geen chips, geen beschadigingen.. En dat allemaal zonder topcoat! Ik gebruikte OPI Natural Nail basecoat als basecoat.
Maar ik was echt verbaasd, dus ik wilde het "grote nieuws" met jullie delen! Hahaha

Wat vinden jullie van dit kleurtje?
En bedankt voor het kijken vandaag! :)

Again, I didn't use topcoat so the drytime wasn't really perfect. But I have something nice to tell about Catherine Arley polishes...

I couldn't take any pictures of this polish before I went to work, so I was really scared it would chip and that I would be unable to take picture before redoing my manicure. But...! These pictures are taken after work (I work at a supermarket, as a stocker btw), and I didn't redo my manicure! No chips, no nothing, and all of that.. Without topcoat! I used OPI Natural nail basecoat if you were wondering :)
But I was really in shock, so I wanted to share the big news! Hahaha

How do you like this colour? :)
Thanks for stopping by today!
 
Follow my blog with Bloglovin