woensdag 23 maart 2011

NOTD: OPI The one that got Away

Hello everybody!
En de eerste lakje van de Katy Perry's van OPI! Dit is The one that got Away en ik draag twee laagjes. Zien jullie die duochrome in het flesje?!!

The first of the Katy Perry's from OPI! This is The one that got Away and I'm wearing two coats. Do you see that duochrome in the bottle?!!

Ik heb wat verschillende "poses" gedaan om te proberen of de duochrome dan zichtbaar was op de foto's. Het effect is niet zo sterk als in het flesje, maar het is er wel!

I tried some different "poses" to make the duochrome show up on the pictures. The effect isn't as strong as in the bottle, but it is there!

Mijn nagel van mijn middelvinger irriteert me echt.

My middlefinger nail annoys me.


En ja, een foto gemaakt in *echt* *direct* zonlicht! Zoals jullie kunnen zien is er helemaal geen duochreme effect in het felle zonlicht. Dat vind ik jammer, ik hou van duochromes! Ik heb er alleen niet zo veel :( Maar ik vind het nog steeds een erg mooie kleur!

Wat vinden jullie ervan? Bedankt voor het kijken vandaag! :)

And yes, a picure taken in *real* *direct* sunlight! As you can see, there's no duochrome at all in the full sunlight. Which is a shame, I love duochromes! I don't own that many :( But this is still a very pretty colour and I quite like it!

How do you like it? Thanks for stopping by today!
 
Follow my blog with Bloglovin